/ /PAS PUCHONG: PENGHARGAAN LAWATAN KERJA DATO' PJ KEPADA JENTERA PARTI /

Selamat Datang Ke Laman Blog Rasmi PAS Puchong

Selamat Datang Ke Laman Blog Rasmi PAS Puchong


Kereta
[1007]Terbuka:Berbayar
Darussyifa
[1008]Ahli Darussyifa':SenaraiNama

Friday, March 12, 2010

PENGHARGAAN LAWATAN KERJA DATO' PJ KEPADA JENTERA PARTI

Assalamu 'alaikum,

Alhamdulillah, semalam dengan bantuan dan keizinan Allah Ta'ala program Lawatan Kerja Sehari Dato' PJ ke Puchong dapat dilaksanakan dengan lancar, walaupun di sana masih terdapat perkara yang berlaku di luar perancangan awal dan perlu dimuhasabah dan diperbaiki di masa akan datang.

Bagi pihak kepimpinan PAS Puchong, saya mengambil kesempatan dalam ruang ini mengucapkan setinggi-tinggi tahniah dan penghargaan serta terima kasih kepada seluruh jentera parti, dewan-dewan, cawangan-cawangan, Jabatan Amal Puchong, Jawatankuasa Masjid Istiqamah dan Masjid Riadhussolihin, Ahli-ahli Majlis dan JKP, Ketua-ketua kampung dan JKKK, Penyelia DUN dan Pusat Khidmat Masyarakat, orang perseorangan samada yang disebut namanya di sini mahupun tidak, atas segala usaha dan kerjasama sepanjang berlangsungnya program tersebut.

Mudah-mudahan Allah Ta'ala menjadikan semua usaha dan amalan kita itu sebagai bekalan yang bermanfaat apabila kita semua dibawa ke hadapan pengadilan Allah azza wajalla di Akhirat nanti.

Saudara kamu;
YDP PAS PUCHONG

0 comments:

Post a Comment

SETIAP SAAT PERUBAHAN HENDAKLAH UNTUK MEMENANGKAN ISLAM
Setiap saat umat Islam hendaklah melakukan perubahan pada dirinya. Firman Allah;"Sesungguhnya Allah tidak mengubah keadaan sesuatu kaum sehingga mereka mengubah keadaan yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki keburukan terhadap sesuatu kaum, maka tak ada yang dapat menolaknya; dan sekali-kali tak ada pelindung bagi mereka selain Dia".[Ar Ra'd:11]
Oleh itu, jalan yang selamat adalah kembali berpegang pada Al Quran dan Sunnah Nabi s.a.w semoga umat Islam Malaysia sentiasa mendapat perlindungan Allah Taala.
______Dari Lajnah Penerangan Dan Dakwah_____