/ /PAS PUCHONG: Lawatan Pesuruhjaya PAS Dato' Dr Hassan Mohammad Ali ke Puchong /

Selamat Datang Ke Laman Blog Rasmi PAS Puchong

Selamat Datang Ke Laman Blog Rasmi PAS Puchong


Kereta
[1007]Terbuka:Berbayar
Darussyifa
[1008]Ahli Darussyifa':SenaraiNama

Thursday, March 11, 2010

Lawatan Pesuruhjaya PAS Dato' Dr Hassan Mohammad Ali ke Puchong



Pada 10 Mac 2010, YDP PAS Puchong telah menerima taklimat dari Pengarah Program Lawatan Kerja Dato' Dr Hassan Ali Pesuruhjaya PAS ke Puchong yang telah diadakan di Pejabat JKP Zon 13. Beliau menjelaskan kehadiran Dato' Pesuruhjaya PAS adalah lebih kepada sifatnya sebagai Pesuruhjaya PAS Selangor yang mahu meninjau situasi DUN N29.

YDP Puchong Ustaz Soffien Ismail seterusnya menerima taklimat dari Jawatankuasa Pelaksana yang terlibat Ketua-ketua Dewan, Pengerusi-pengerusi Lajnah-lajnah, Ketua Jabatan Amal dan Nisa' khususnya dari Ketua Cawangan dan sahabat dari Seri Serdang dan Serdang Jaya yang banyak terlibat untuk melaksanakan beban tugasan yang berat pada progam ini.

Mesyuarat ini adalah merupakan lanjutan siri-siri mesyuarat sebelum ini bagi memastikan pada kali terakhirnya segala yang telah dirancangkan sebelum ini telah diambil tindakan dan seterusnya memantapkan lagi program lawatan Dato' Dr Hassan Ali ke Puchong.



YDP telah menasihatkan supaya melaksanakan apa yang ditugaskan disamping memahami tujuan lawatan Pesuruhjaya PAS ke Puchong adalah untuk menyemarakkan usaha supaya PAS terus mendekati rakyat terutamanya mereka yang perlukan bantuan dan kesempatan ini juga adalah untuk beliau bertemu dan bermesra dengan rakyat.



Taklimat itu meliputi aspek atucara lawatan, program ceramah,lojistik, publisiti dan keselamatan. Semua yang terlibat telah memberi pandangan masing-masing dan ianya memuaskan dan semoga apa yang telah dirancangkan pada hari lawatan berjalan lancar.

1 comments:

GreenBackground said...

Semoga semua yang terlibat menjayakan lawatan ini dari atas sampai akar umbi PAS mendapat keredhaan Allah dan memperoleh apa yang diidamkan iaitu syurga Allah.

Post a Comment

SETIAP SAAT PERUBAHAN HENDAKLAH UNTUK MEMENANGKAN ISLAM
Setiap saat umat Islam hendaklah melakukan perubahan pada dirinya. Firman Allah;"Sesungguhnya Allah tidak mengubah keadaan sesuatu kaum sehingga mereka mengubah keadaan yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki keburukan terhadap sesuatu kaum, maka tak ada yang dapat menolaknya; dan sekali-kali tak ada pelindung bagi mereka selain Dia".[Ar Ra'd:11]
Oleh itu, jalan yang selamat adalah kembali berpegang pada Al Quran dan Sunnah Nabi s.a.w semoga umat Islam Malaysia sentiasa mendapat perlindungan Allah Taala.
______Dari Lajnah Penerangan Dan Dakwah_____